REGULAMIN REZERWACJI

 

Poniżej przedstawiamy nasz regulamin rezerwacji dla Gości indywidualnych. Warunki rezerwacji dla grup zorganizowanych ustalane są indywidualnie. W przypadku pytań prosimy o kontakt z Recepcją.

  • Rezerwacji można dokonać telefonicznie: 784 333 000 lub drogą mailową: recepcja@pensjonatgromada.pl.
  • Rezerwację dokonuje się na osobę lub ewentualnie firmę, która będzie dokonywać płatności.
  • Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest do podania prawidłowych danych: imię, nazwisko, numer kontaktowy, ilość osób oraz termin rezerwacji.
  • Przyjęta rezerwacja przez recepcję pensjonatu jest niepotwierdzona. Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po wpłaceniu zadatku w wysokości 30% wartości całego pobytu na konto Pensjonatu.
    Płatności należy dokonać w ciągu 3 dni od dnia wykonania rezerwacji. Do tego czasu rezerwacja pozostaje rezerwacją wstępną.
  • Nie wpłacenie zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
  • Zadatek jest bezzwrotny. W przypadku anulacji rezerwacji nie później niż 30 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu, zwrotowi podlega 50% wpłaconej kwoty.
  • Rezygnacja z pobytu wiąże się z brakiem możliwości zwrotu zadatku, a także przeniseinia pobytu na inny termin termin.
  • Niestawienie się Gościa w Pensjonacie w dniu zameldowania do godziny 22:00 jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu, jeżeli Gość wcześniej nie powiadomił recepcji (dla rezerwacji z zadatkiem).
  • Gość zobowiązany jest do uregulowania płatności za pobyt w dniu przyjazdu nawet w przypadku, gdy dokonał przedpłaty.
  • W przypadku skrócenia pobytu zapłacona kwota nie podlega zwrotowi.
  • Wpłata zadatku i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie przez osobę dokonującą rezerwacji.